Для зручності споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» кінцеву дату міжповірочного інтервалу для лічильників зазначає в рахунках на оплату спожитих послуг.
Самостійно перевірити дату завершення міжповірочного інтервалу можливо в паспорті лічильника або свідоцтві про повірку (якщо лічильник уже проходив таку процедуру).
Якщо в минулому місяці ви передавали показання квартирних лічильників гарячої води, а востаннє функція стала недоступною, причиною може бути зняття вашого індивідуального лічильника з абонентського обліку!
Для подальшої передачі показників та отримання коректних нарахувань у платіжках, відповідно до фактичних даних, необхідно здійснити періодичну повірку лічильника та поновити його на абонентському обліку.
Щоб повірити лічильник оберіть компанію, яка має ліцензію на проведення таких робіт, і замовте зазначену послугу.
Після здійснення повірки, для поновлення лічильника на абонентському обліку, передайте відповідні документи до фахівців Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» одним із зручних вам способів:
▪ надішліть на електронну адресу: [email protected];
▪ надішліть на поштову адресу: м. Черкаси, просп. Хіміків, 76;
▪ надайте консультанту в Центрі обслуговування за адресою просп. Хіміків, 76.
Вчергове наголошуємо, що підприємство ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» не здійснює періодичної повірки лічильників теплової енергії та гарячої води.
Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства про метрологію та метрологічну діяльність, квартирні лічильники гарячої води і теплової енергії підлягають періодичній повірці кожні 4 роки.
Пресслужба Черкаської ТЕЦ
