Шановні споживачі!
Наразі триває період прийому показань лічильників гарячої води. Радимо не відкладати цю справу на останні дні, адже наприкінці місяця навантаження на наші ресурси та сервіси суттєво зростає.
Оберіть зручний для вас спосіб із переліку:
➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;
➡ електронна пошта: [email protected];
➡ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
➡ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.
Також можливо передати показання лічильників листом через поштову скриньку, що розміщена біля входу в Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (проспект Хіміків, 76).
Використовуйте для зручності насамперед онлайн-сервіси, адже вони мають значні переваги. Не зволікайте та подавайте ваші дані до 30 числа, адже від цього залежить коректність нарахувань.
Зверніть увагу, що через сторінку Черкаської ТЕЦ у фейсбук показники лічильників не приймаються!
Нагадуємо, якщо у вас встановлено бойлер або ви не користуєтесь гарячою водою, однаково необхідно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні, а також слідкувати за терміном періодичної повірки лічильників.
Пресслужба Черкаської ТЕЦ