Шановні споживачі!
Інформуємо, що від сьогодні, 24 жовтня 2022 року, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (далі – Центр) відновив прийом громадян.
Зверніть увагу на графік, за яким Центр обслуговування прийматиме звернення та працюватиме, і сплануйте свій візит заздалегідь!
Прийом абонентів консультантами Центру здійснюється за таким графіком:
▪ понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:20 год.);
▪ п’ятниця – неприйомний день;
▪ субота, неділя – вихідні дні.
Звертаємо увагу, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця фахівцями Центру формується документація для закриття розрахункового періоду, отже прийом споживачів не здійснюється.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можливо:
- за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;
- за номерами мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.
Консультанти Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні дні).
Наголошуємо, задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом не проводиться.
Бережіть себе та своїх близьких, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги! Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!
З повагою, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»