Шановні споживачі!
Інформуємо, що в січні 2025 року, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (далі – Центр) проводить прийом за встановленим робочим графіком.
Отже, прийом абонентів консультантами Центру здійснюється за таким розкладом:
▪ понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:20 год.);
▪ п’ятниця – неприйомний день, робота з документами;
▪ субота, неділя – вихідні дні.
Звертаємо увагу, що перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця є звітним періодом. У цей час фахівці Центру здійснюють формування документації для закриття розрахункового періоду, отже прийом споживачів не здійснюється.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можливо:
- за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;
- за номерами мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.
Фахівці Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні дні).
Наголошуємо, що задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом не проводиться.
Бережіть себе та своїх близьких, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги! Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!
З повагою, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»