Інформуємо, що з 20 червня 2022 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (далі – Центр) відновлює прийом громадян.
Центр обслуговування прийматиме звернення та працюватиме за оновленим графіком, тому сплануйте свій візит заздалегідь!
Прийом абонентів консультантами Центру здійснюватиметься з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва 12:30 – 13:18).
У п’ятницю, суботу та неділю – прийом не проводиться.
Звертаємо увагу, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця спеціалістами формується документація для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не відбуватиметься.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можна за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами різних мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 46-42-160 / (095) 27-64-160; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.
Консультанти Центру відповідають на звернення громадян по телефону з понеділка по п`ятницю з 8:00 до 17:00 (субота та неділя – вихідні дні).
Задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом проводитися не буде.
Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!
Разом до Перемоги!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ