Шановні споживачі!
Повідомляємо Вас, що з 10 до 13 жовтня 2022 року підприємство ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» вимушене тимчасово обмежити прийом громадян у Центрі обслуговування споживачів.
Щоб отримати консультацію або подати звернення, скористайтесь дистанційними та онлайн-сервісами.
З питань щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просимо звертатись до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ:
- зателефонувавши за номером багатоканальної телефонної лінії (0472) 31-96-90;
- за номерами мобільних операторів Lifecell +38(093)170-34-73; Vodafonе +38(050)464-21-60 // +38(095)276-41-60; Київстар +38(067)57-47-496 // +38(067)577-48-39.
Консультанти Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні дні).
Звернення до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» споживачі можуть направляти:
♦ листом на поштову адресу підприємства;
♦ листом на електронну адресу: [email protected];
♦ письмові звернення та копії документів залишати у скриньці для звернень, що розташована біля входу до Центру обслуговування споживачів.
З огляду на ситуацію, що наразі склалася в Україні, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наполегливо радить споживачам вирішувати нагальні питання дистанційно та максимально користуватися онлайн-сервісами.
Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!
Бережіть себе та своїх близьких!
З повагою, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»