Шановні споживачі!
Інформуємо Вас про зміни. Згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 №440, подання на повірку лічильників гарячої води й теплолічильників, термін дії повірки в яких закінчився, повинно бути забезпечено впродовж 3 місяців після закінчення опалювального періоду.
Такі зміни стосуються всіх споживачів, що проживають на території України, крім територій тимчасово окупованих російською федерацією і територій активних бойових дій.
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наголошує на необхідності проведення споживачами в установлені строки періодичної повірки індивідуальних лічильників гарячої води й теплолічильників, термін дії повірки яких закінчився.
Відповідно до вимог Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», умов Типових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії та надання послуг з постачання гарячої води, встановлення, заміна, ремонт, періодична повірка вузлів розподільного обліку теплової енергії та гарячої води (індивідуальних лічильників) здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку – споживачів послуг.
Відповідно до вимог, термін проведення періодичної повірки засобів обліку не може перевищувати 1 місяць.
Щоб повірити лічильник гарячої води і теплової енергії споживачу необхідно самостійно вибрати компанію та замовити зазначену послугу.
Таку діяльність здійснюють: КП «Черкасиводоканал», адреса: вул. Гетьмана Сагайдачного, 12, тел. (0472) 38-45-38; ДП «Черкасистандартметрологія», адреса: Гоголя, 278, тел. (0472) 33-07-14, (0472) 37-45-56, (067) 78-07-934 та інші компанії, які мають ліцензію на проведення таких робіт.
Звертаємо увагу, що ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повірку лічильників не здійснює!
Щоб провести розпломбування чи опломбування лічильника задля проведення його заміни/періодичної повірки/прийняття на абонентський облік споживачеві необхідно подати відповідну заяву до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» та дочекатися прибуття контролера ТЕЦ.
Відповідні документи після проведеної повірки приладу обліку необхідно надати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (проспект Хіміків, 76) або ж, вказавши особисті дані споживача, надіслати документи на електронну адресу: [email protected].
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог нормативно-правових актів, лічильники гарячої води й теплолічильники, періодична повірка яких не проведена в установлені терміни, знімаються виконавцем послуг з абонентського обліку.
З питань проведення розпломбування, опломбування та прийняття на абонентський облік після повірки лічильників гарячої води й теплолічильників споживачам необхідно звертатися до Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» (м. Черкаси, просп. Хіміків, 76).
▪ графік роботи Центру: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00;
▪ електронна пошта для звернень споживачів: [email protected];
▪ телефони: (0472)31-96-90; (093) 17-03-473; (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Пресслужба Черкаської ТЕЦ