ВП «Черкаська ТЕЦ» ПАТ «Черкаське хімволокно», як виконавець комунальних послуг, діє відповідно до норм чинного законодавства. У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 02.08.2017 року, НКРЕКП виконала розрахунок та затвердила нові тарифи на централізоване опалення та гаряче водопостачання, в яких не передбачені витрати на повірку індивідуальних лічильників.
Відтак, відповідно до цього Закону, обслуговування та заміна приладів обліку теплової енергії здійснюється за рахунок їх власників.
Щоб повірити лічильник гарячої води, споживачу необхідно звернутись до компанії, яка має ліцензію на проведення таких робіт і самостійно замовити цю послугу. За інформацією про вартість послуг та порядок їх надання просимо звертатись безпосередньо до таких компаній. Черкащани можуть самостійно обирати виконавця робіт із повірки лічильників, зокрема:
1.Державне підприємство «Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «Черкасистандартметрологія»). Контакти: м. Черкаси, вул. Гоголя, 278. Телефон: (044) 33-07-14.
2.ПП «АВТО-ВІС». Контакти: м. Черкаси, вул. Крупської, 52. Телефон: (044) 31-80-80.
3.ТОВ «Еталон-АСП». Регіональна філія у м. Черкаси. Телефон: (096)-038-59-66.
У разі повірки лічильника без зняття приладу обліку споживачам необхідно:
1.Провести повірку приладу обліку, звернувшись до організації, яка надає відповідні послуги;
2.Отримати Свідоцтво відповідності приладу обліку нормативним вимогам або довідку про його непридатність;
3.Надати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ, (м. Черкаси, бульвар Шевченка, 345/1) свідоцтво про повірку лічильника або довідку про його непридатність.
У разі повірки лічильника за умови зняття приладу обліку необхідно:
1.Звернутися до Центру обслуговування та написати заяву про розпломбування приладу обліку з фіксацією показників лічильника;
2.Розпломбування приладу обліку здійснює контролер і при цьому складається акт, у якому містяться показники лічильника;
3.Обрати підрядну організацію для демонтажу, повірки та подальшого монтажу приладу обліку (споживач може самостійно виконати знаття і встановлення лічильника);
4.Звернутися до Центру обслуговування та написати заяву про опломбування приладу обліку. Контролер здійснює опломбування та зіставляє відповідний акт, при цьому до Центру обслуговування надається свідоцтво про чергову повірку лічильника.
У разі виходу з ладу приладу обліку необхідно:
1.Звернутися до Центру обслуговування споживачів і написати заяву про розпломбування старого приладу обліку, що вийшов з ладу, з фіксацією показників лічильника;
2.Замінити несправний прилад обліку на новий;
3.Звернутися до Центру обслуговування та написати заяву про опломбування приладу обліку, при цьому надати копії документів на новий прилад обліку.
Опломбування квартирних приладів обліку обов’язкове!
Квартирні засоби обліку обов’язково беруться виконавцем послуг на комерційний облік, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».
Для того, щоб передати на комерційний облік та опломбувати квартирний лічильник необхідно звернутись із заявою до Черкаської ТЕЦ. Після цього фахівець проведе опломбування приладу зі складанням відповідного акту, відповідно до встановленого зразка. При цьому власнику необхідно надати свідоцтво про повірку або паспорт на лічильник.
Відповідно до пп. 9 п. 32 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 виконавець послуг зобов’язаний забезпечити за заявою споживача постановку квартирного приладу обліку на абонентський облік у тижневий термін з дати подання такої заяви.
Під час візиту до Центру обслуговування для написання заяви просимо взяти з собою такі документи:
-Паспорт приладу обліку (лічильника) або свідоцтво про повірку приладу обліку;
-Поточні показання лічильника;
-Квитанцію з останніми сплаченими показаннями приладу обліку (лічильника).
Прес-служба Черкаської ТЕЦ