Для того, щоб новий власник житла отримав повний доступ до інформації про особовий рахунок, міг перевірити оплату за гарячу воду та тепло, а також мав змогу оформити субсидію чи інші види державної допомоги, споживачу необхідно переоформити договори на послуги з теплопостачання та гарячого водопостачання, що передбачено пунктом 2 статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Для оновлення даних про власника особового рахунку необхідні наступні документи:
▪ паспорт власника або документ, що його замінює (копія);
▪ ідентифікаційний код власника житла (копія);
▪ документ, що посвідчує право власності на житло: договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про спадщину (копія);
▪ витяг із державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
▪ технічний паспорт квартири;
▪ довідка з ЦНАПу про кількість зареєстрованих осіб.
У разі наявності індивідуальних лічильників теплової енергії або гарячої води – копії паспортів лічильників та свідоцтва про їх повірку, акти пломбування.
Прийом документів здійснюється в Центрі обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» за адресою: м.Черкаси, Проспект Хіміків, 76 (пн-чт з 08:00 до 17:00; пт – неприйомний день; сб, нд – вихідні).
Також зазначений перелік документів можливо направити на електронну пошту: [email protected].
Телефони для додаткової інформації:
▪ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
▪ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.
Новий власник квартири, з моменту зміни права власності, зобов’язаний упродовж місяця звернутися до виконавця послуг задля переоформлення договорів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води.
Шановні споживачі! Пам’ятайте про важливість коректних даних та не зволікайте з їх оновленням!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ