Як переоформити особовий рахунок на нового власника квартири?

Як переоформити особовий рахунок на нового власника квартири?

Для того, щоб новий власник житла отримав повний доступ до інформації про особовий рахунок, міг перевірити оплату за гарячу воду та тепло, а також мав змогу оформити субсидію чи інші види державної допомоги, споживачу необхідно переоформити договори на послуги з теплопостачання та гарячого водопостачання, що передбачено пунктом 2 статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Для оновлення даних про власника особового рахунку необхідні наступні документи:

▪ паспорт власника або документ, що його замінює (копія);

▪ ідентифікаційний код власника житла (копія);

▪ документ, що посвідчує право власності на житло: договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про спадщину (копія);

▪ витяг із державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

▪ технічний паспорт квартири;

▪ довідка з ЦНАПу про кількість зареєстрованих осіб.

У разі наявності індивідуальних лічильників теплової енергії або гарячої води – копії паспортів лічильників та свідоцтва про їх повірку, акти пломбування.

Прийом документів здійснюється в Центрі обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» за адресою: м.Черкаси, Проспект Хіміків, 76 (пн-чт з 08:00 до 17:00; пт – неприйомний день; сб, нд – вихідні).

Також зазначений перелік документів можливо направити на електронну пошту: [email protected].

Телефони для додаткової інформації:

▪ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;

▪ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.

Новий власник квартири, з моменту зміни права власності, зобов’язаний упродовж місяця звернутися до виконавця послуг задля переоформлення договорів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води.

Шановні споживачі! Пам’ятайте про важливість коректних даних та не зволікайте з їх оновленням!

Пресслужба Черкаської ТЕЦ