З січня цього року на офіційному сайті Черкаської ТЕЦ запрацювала нова онлайн-послуга «Особистий кабінет», за допомогою якої можна контролювати розрахунки за спожите тепло і гарячу воду, перевіряти нарахування пільг та субсидій, передавати показники квартирних лічильників. Однак, у деяких наших споживачів виникли труднощі під час реєстрації у цьому сервісі. Для того, щоб скористатися «Особистим кабінетом» необхідно пройти кілька етапів:
1.Ідентифікація користувача.
- вкажіть особовий рахунок (8 цифр, які зазначені в платіжці);
- вкажіть суму останнього платежу за тепло чи гарячу воду або заводський номер приладу обліку.
2.Реєстрація користувача.
- вкажіть свою електронну пошту;
- вкажіть номер мобільного телефону;
- вигадайте пароль.
3.Активація облікового запису.
Для підтвердження реєстрації перейдіть за посиланням, яке буде надіслане на вашу електронну пошту. Після пройдених етапів реєстрації ви зможете ввійти до свого «Особистого кабінету», вказавши логін (ваша електронна пошта) та вигаданий пароль.
Звертаємо увагу, що перераховані кошти за комунальні послуги можуть відображатися на вашому особовому рахунку із затримкою до трьох робочих днів, у залежності від роботи банку. Тому, якщо ви не можете зареєструватися, замість суми останнього платежу вкажіть заводський номер приладу обліку.
Адміністрації Черкаської ТЕЦ переконана, що впровадження онлайн-кабінету, допоможе споживачам заощадити свій час та зручно й оперативно передавати показники лічильників у періоди пікових навантажень, не виходячи зі свого будинку.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ