ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» (далі – Виконавець послуг) інформує, що станом на 27 листопада 2020 року підприємство повністю забезпечило подачу теплоносія в систему до межі балансової належності теплових мереж. Наразі житлові будинки та об’єкти соціальної сфери міста, що є споживачами Черкаської ТЕЦ, забезпечені теплоносієм задля отримання тепла та гарячого водопостачання належної якості.
Для того, аби містяни отримували якісні послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, Виконавець послуг та управитель (балансоутримувач) багатоквартирним будинком у своїй діяльності керуються нормами чинного законодавства. Якщо одна зі сторін не дотримується своїх зобов’язань, то це впливає на якість опалення в оселях містян, що й сталося з мешканцями одного з будинків міста Черкаси.
Так, ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» було отримано інформацію про неякісну послугу з опалення за адресою вулиця Хоменка, 14/2. Аби з’ясувати причину такої ситуації, представники Району теплових мереж та інспекції з енергонагляду Черкаської ТЕЦ разом із представниками ТОВ «Управлінська компанія» «Нова якість» провели обстеження зазначеного будинку.
У ході обстеження фахівцями було виявлено, що параметри теплоносія Черкаської ТЕЦ, який надходить до будинку, відповідають температурному графіку та режимній карті, при цьому температура зворотної мережної води, яка повертається із системи опалення будинку, перевищує розрахункову температуру на 14Сᶱ, що свідчить про порушення в роботі теплоспоживального обладнання та внутрішньобудинкових мереж співвласників будинку.
Під час проведення обстеження спеціалісти виявили, що елеваторний вузол в тепловому пункті будинку знаходиться в несправному стані (підсос елеватора відглушений), що безпосередньо впливає на циркуляцію теплоносія по трубопроводам внутрішньобудинкової системи опалення. У будинку за адресою вул. Хоменка, 14/2 система опалення була заповітрена, що практично припинило циркуляцію теплоносія та призвело до розбалансування внутрішньобудинкової системи опалення.
З метою забезпечення надання якісних послуг мешканцям будинку за адресою вул. Хоменка, 14/2, фахівцями Черкаської ТЕЦ був наданий управителю будинку ТОВ «Управлінська компанія» «Нова якість» перелік заходів для термінового усунення вказаних порушень у роботі системи теплоспоживання будинку та приведення обладнання теплового пункту до вимог Правил технічної експлуатації теплових установок та мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України №71 від 14.02.2007р., зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 05.03.2007р. за №197/13464.
Слід зазначити, надання якісних послуг з теплопостачання можливе лише за умови повного виконання управителем (балансоутримувачем) багатоквартирного будинку заходів по підготовці багатоквартирного будинку до опалювального періоду, згідно вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008р. №620/378, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 31.12.2008р. за №1310/16001.
Витрати на обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових систем теплопостачання багатоквартирного будинку включені до структури плати за послугу з управління багатоквартирним будинком.
Таким чином, відповідальність за неналежне утримання внутрішнобудинкових систем теплопостачання, що призводить до неякісного надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання покладається на управителя (балансоутримувача) багатоквартирного будинку.
Віповідно до постанови НКРЕКП №1811 від 11.12.2018р. «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, що надаються населенню Приватним акціонерним товариством «Черкаське хімволокно», яке є виконавцем цих послуг, у структурі тарифу на послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання не передбачені витрати на обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових систем теплопостачання будинків.
Звертаємося до споживачів міста Черкаси, у разі наявних відхилень параметрів якості наданих послуг від нормативних в окремих квартирах багатоквартирного будинку, просимо співвласників квартир невідкладно звертатись до управителя будинку (балансоутримувача) для усунення порушень у роботі внутрішньобудинкових систем теплопостачання та оформлення в установленому порядку актів про відхилення показників якості наданих послуг, задля подальшого проведення перерахунку вартості наданих послуг.
На сьогодні теплопостачання для мешканців будинку за адресою вул. Хоменка, 14/2 відновлено. Фахівці Черкаської ТЕЦ допомогли управителю будинку ТОВ «Управлінська компанія» «Нова якість» оперативно провести необхідні заходи задля усунення вказаних порушень у роботі системи теплоспоживання будинку.
Пам’ятайте, що якість опалення в оселях містян є результатом консолідованої співпраці 3-х сторін: теплопостачальної організації, управителя (балансоутримувача) будинку та споживача!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ