Якщо ви не встигли передати показання лічильника?!

Якщо ви не встигли передати показання лічильника?!

Шановні споживачі!

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» нагадує, що передавати показання лічильників необхідно з 10 по 30 число щомісяця.

Якщо ж ви не мали можливості вчасно передати актуальні дані ваших приладів обліку впродовж відведеного часу, тоді нарахування буде здійснено на підставі даних про середнє споживання вашою квартирою за попередній період.

Звертаємо увагу, що можливість автоматичного коригування нарахувань для таких споживачів залежатиме від періоду, за який не передавались показання.

Якщо дані лічильника не передавались менше 3-х місяців — коригування відбудеться автоматично при наступній передачі показників лічильників.

Якщо показання не передавались більше 3-х місяців — коригування можливо здійснити лише на підставі звернення до ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».

Нагадаємо, що подати звернення щодо нарахувань ви можете у будь-який зручний для вас спосіб:

  • особисто консультанту Центру обслуговування споживачів ТЕЦ;
  • за номером багатоканальної телефонної лінії: (0472) 31-96-90;
  • на електронну адресу: [email protected].

Також споживачі можуть залишити письмові звернення у поштовій скриньці, яка розміщена на вході до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ.

Консультацію щодо нарахувань ви можете отримати у фахівців Центру за номерами телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.

Читайте більше новин на нашому Telegram-каналі: https://t.me/Cherkasy_TEC

Пресслужба Черкаської ТЕЦ