Віднині звернення містян щодо роботи Черкаської ТЕЦ, які надходять на міську Оперативну службу 1505 будуть надходити напряму до диспетчерів ТЕЦ.
«На прохання Черкаської ТЕЦ міська рада відкрила доступ нашим диспетчерам до бази звернень Оперативної служби міста, що стосуються безпосередньо питань роботи станції», – розповідає заступник директора ТЕЦ з теплопостачання Олександр Денисенко. «Це дозволить нам здійснювати якісний моніторинг і оперативно реагувати на ситуації пов’язані зі збоями в системі теплопостачання, відсутністю тепла та гарячої води у будинках черкащан, надавати роз’яснення щодо ремонтних робіт та з інших питань», – наголосив Олександр Станіславович.
Оперативна служба міста працює цілодобово, без вихідних. Жодне звернення жителів Черкас не лишається без реагування. Зв’язатися зі службою і повідомити інформацію можна цілодобово зателефоном 1505, або зателефонувавши на мобільний 050-464-60-60.
Нагадуємо, що містяни можуть передати показники лічильників за тепло або гаряче водопостачання та отримати всю необхідну інформацію по особовому рахунку, звернувшись напряму до абонентського відділу Черкаської ТЕЦ, за багатоканальним телефоном (0472) 31-90-70. У разі відсутності тепла чи гарячого водопостачання просимо звертатись до інспекції з енергонагляду за телефоном (0472) 31-90-90.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ