Зміни у графіку роботи Центру обслуговування споживачів!

Зміни у графіку роботи Центру обслуговування споживачів!

Шановні споживачі!

Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» інформує, що з 1 квітня 2021 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ працюватиме за скорегованим графіком роботи.

Так, режим роботи Центру обслуговування споживачів: понеділок – четвер з 8:00 год. до 17:00 год.; у п’ятницю до 16:00 год. надаються лише інформаційно-довідкові послуги у телефонному режимі.

Зверніть увагу, що обідня перерва триватиме з 12:30 год. до 13:20 год. Тож сплануйте свій візит заздалегідь!

Працівники Центр обслуговування споживачів допоможуть Вам:

– передати показники лічильників;

– звірити розрахунки за спожите тепло та гаряче водопостачання;

– дізнатися діючі тарифи на тепло та гаряче водопостачання;

– отримати довідку для оформлення пільг чи субсидій;

– укласти договір про користування тепловою енергією;

– дізнатися інформацію про стан заборгованості.

Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом фахівцями Центру не проводиться.

Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів можна за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.

Показники лічильників надсилайте на електронну пошту: poktec@ukr.net або Viber +38(050)490-81-02.

Для контролю особистого рахунку користуйтеся сервісом «Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті.

Сьогодні ми спільними діями маємо протистояти пандемії коронавірусу. Нині важливо максимально обмежити контакти і за можливістю залишатися вдома. Тож, закликаємо споживачів задля вирішення нагальних питань здебільшого користуватися онлайн-сервісами.

Бережіть себе та своїх близьких! Міцного всім здоров’я!

Пресслужба Черкаської ТЕЦ