Шановні споживачі!
Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» інформує, відповідно до вимог п.9 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі – Правила), установлення (заміна) квартирних засобів обліку теплової енергії та гарячої води проводиться спеціалізованою організацією за рахунок коштів споживача. Квартирні засоби обліку обов’язково беруться виконавцем послуг на абонентський облік.
Порядок прийняття індивідуального приладу на абонентський облік (далі – Порядок), затверджений наказом від 12.10.2018р. №270 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Згідно з вимогами цього Порядку, для прийняття на абонентський облік вузлів розподільного обліку теплової енергії та гарячої води, власник приміщення подає виконавцю послуг письмову заяву в довільній формі про прийняття приладу на абонентський облік.
Відповідно до вимог пункту 15 вищезазначених Правил, засоби обліку води і теплової енергії, які перебувають в експлуатації та прийняті на абонентський облік, підлягають проходженню періодичної повірки.
Згідно з вимогами статті 17 Закону України №1314-VII від 05.06.2014р. «Про метрологію та метрологічну діяльність», періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та гарячої води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників вузлів обліку.
Звертаємо вашу увагу, що у разі не проведення споживачем періодичної повірки в установлені терміни, відповідний прилад обліку виводиться із експлуатації та знімається з абонентського обліку. При цьому нарахування плати за послугу від моменту зняття індивідуального лічильника з абонентського обліку проводиться згідно затверджених норм споживання відповідної послуги.
Дата завершення міжповірочного інтервалу зазначена у технічному паспорті на лічильник. У разі завершення міжповірочного інтервалу, слід завчасно подати заявку на проведення повірки приладу обліку, звернувшись до організації, яка надає відповідні послуги з повірки. Наголошуємо, що ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» не здійснює повірку лічильників.
Для проведення розпломбування чи опломбування квартирного засобу обліку теплової енергії або гарячої води задля проведення його заміни/ періодичної повірки/ прийняття на абонентський облік споживачеві необхідно подати відповідну заяву до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».
Після проведеної повірки Свідоцтво відповідності приладу обліку нормативним вимогам необхідно надати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (проспект Хіміків, 76) або ж надіслати на електронну адресу: [email protected] чи на Вайбер +38(050)-490-81-02 (вказавши особисті дані споживача).
Враховуючи вищезазначене, наголошуємо на необхідності своєчасно проводити періодичну повірку індивідуальних приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
Пресслужба Черкаської ТЕЦ