Шановні споживачі, звертаємо увагу, що з 10 березня облікові бази ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» для прийому показань лічильників теплової енергії та гарячої води відкриті, а всі запропоновані способи передачі показань доступні.
Утім, якщо ви зіткнулися з ситуацією, що минулого місяця здійснювали передачу показань, а нинішнього місяця функція для вас стала недоступною, причиною є зняття вашого індивідуального лічильника з абонентського обліку.
Для того, щоб і надалі мати спроможність передавати показання лічильників та отримувати нарахування відповідно до зафіксованих показань, вам необхідно провести періодичну повірку лічильника. Для поновлення лічильника на абонентському обліку варто направити до ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» копії документів про його повірку.
Нагадаємо, що квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води, відповідно до вимог законодавства про метрологію та метрологічну діяльність, підлягають періодичній повірці кожні 4 роки. Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можливо самостійно в паспорті лічильника або свідоцтві про повірку (якщо лічильник уже проходив таку процедуру).
Зауважимо, що для зручності споживачів, ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» у рахунках на оплату спожитих послуг зазначає термін чергової повірки. Абонент самостійно обирає компанію та замовляє повірку лічильника.
Після здійснення періодичної повірки, задля поновлення лічильника на абонентському обліку, споживач повинен обов’язково передати відповідні документи до фахівців Центру обслуговування ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» одним із зручних способів:
▪ надіслати на електронну адресу: [email protected];
▪ надіслати на поштову адресу: м. Черкаси, Проспект Хіміків, 76;
▪ надати консультанту в Центрі обслуговування споживачів: Проспект Хіміків, 76.
Більше інформації на нашому сайті за посиланням: https://khimvolokno.com.ua/news-post/a-vy-provely-povirku-lichylnykiv-teplovoyi-energiyi-ta-garyachoyi-vody.html
Пресслужба Черкаської ТЕЦ